Teckna/Drawing

14-svyle-2808585704b68319011

Att teckna är mitt nya intresse och i höstas var jag lyckligt lottad att vinna Svenska Kulturfondens politiska tecknetävling, PON-tävlingen i höstas.

Här är några artiklar om det.

Svenska Kulturfonden

Yles artikel

HBL:s artikel

Tack vare det har jag också fått göra mitt första illustrationsjobb. Här är Yles läsares berättelser om lycka som jag har illustrerat till.

Drawing and sketching is my new hobbie. I was lucky to win a prize in a political-drawing competition last fall. Thanks to that I could do my first illustrative job to stories about happiness. You can see the images if you follow the link below.

Berättelser om lycka

 

Kommentera

